پایگاه پشتیبانی تاسیسات شبکه دفع آب های سطحی اهواز در آینده نزدیک تجهیز می شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 | 09:18 ق.ظ
پایگاه پشتیبانی تاسیسات شبکه دفع آب های سطحی اهواز در آینده نزدیک تجهیز می شود علی اصغر اسدالهی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در بازدید از پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آب های سطحی اظهار کرد: به منظور کنترل و خدمات رسانی مطلوب تر در بحث دفع آب‌های سطحی از تجهیزات و پمپهای موجود در این پایگاه بازدید شد.   وی افزود : امیدواریم با برنامه ریزی های صحیح صورت گرفته […]

علی اصغر اسدالهی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در بازدید از پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آب های سطحی اظهار کرد: به منظور کنترل و خدمات رسانی مطلوب تر در بحث دفع آب‌های سطحی از تجهیزات و پمپهای موجود در این پایگاه بازدید شد.

 

وی افزود : امیدواریم با برنامه ریزی های صحیح صورت گرفته و دستور کارها در بحث کنترل و توسعه تجهیزات دفع آب‌های سطحی شاهد خدمات رسانی مطلوب‌تری باشیم. 

 

اسدالهی با اشاره به تجهیز پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آب های سطحی تشریح کرد: دو قرارداد خرید ۸۲ دستگاه پمپ لجنکش و ۱۰ دستگاه پمپ ورتیکال نهایی شده است که دستگاه‌های مربوطه در حال تولید در کارخانه های شرکت‌های مورد قرارداد هستند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: بر این اساس به زودی پس از خرید و تکمیل پمپ ها،  از آنها بهره برداری می شود. 

 

وی با اشاره به تجهیز این پایگاه گفت: خرید ماشین آلات به منظور دفع آب‌های سطحی جهت پشتیبانی مناطق هشتگانه در ایام بارندگی را داریم که شامل مکنده و جنتکس، بیل زنجیر و بیل بوم جهت لایروبی جرثقیل بوده که در حال انجام فرآیند مناقصه است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار