راهداری عهده‌دار نگهداری و ایمن‌سازی مسیرهای مواصلاتی منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 خرداد 1401 | 11:58 ق.ظ
راهداری عهده‌دار نگهداری و ایمن‌سازی مسیرهای مواصلاتی منطقه آزاد اروند معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: در جریان نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، این اداره کل نگهداری و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی این منطقه را عهده‌دار شد.

فالح صفایی افزود: در نشستی که با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان و با حضورمدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین این سازمان و (جلیل مختار) نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بر خدمات‌رسانی هر چه بهتر راهداری درخصوص نگهداری مسیرهای منتهی به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر که در حوزه استحفاظی این اداره است، تأکید شد.

وی با اشاره به سرقت‌های مستمر تجهیزات روشنایی در سال های گذشته، خاطر نشان کرد: به طور مثال پس از اینکه سازمان منطقه آزاد اروند ورودی شهرستان آبادان را با همکاری مدیریت برق ناحیه جنوب روشن کرد؛ متاسفانه از این محل سرقت صورت گرفت وهمکاران ما مجبور شدند مجدداً نسبت به رفع خاموشی اقدام کنند.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند ابراز امیداوری کرد؛ با این اقدام از این پس شاهد ایمن‌سازی بیش از پیش محورهای مواصلاتی این منطقه باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار