ارائه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های علمی دانشگاه سمنان در حوزه‌های نفت و گاز

تاریخ انتشار: شنبه 7 خرداد 1401 | 14:39 ب.ظ
ارائه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های علمی دانشگاه سمنان در حوزه‌های نفت و گاز به دعوت اداره پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با حضور مسئولان و کارشناسان ادارات مختلف این شرکت، جلسه بررسی و توانمندی‌های دانشگاه سمنان در حوزه های مختلف نفت و گاز برگزار شد. در این نشست که روز یکشنبه اول خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد اساتید دانشگاه سمنان بخشی از توانمندی‌های خود را […]

به دعوت اداره پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با حضور مسئولان و کارشناسان ادارات مختلف این شرکت، جلسه بررسی و توانمندی‌های دانشگاه سمنان در حوزه های مختلف نفت و گاز برگزار شد.

در این نشست که روز یکشنبه اول خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد اساتید دانشگاه سمنان بخشی از توانمندی‌های خود را در رابطه با نیروی انسانی، سوابق تحقیقاتی، و تجهیزات آزمایشگاهی ارائه نمودند. 

همچنین کارشناسان و متخصصان مناطق نفتخیز جنوب، برخی از چالش‌های اساسی تولید را در حوزه‌های حفاری، مهندسی بهره‌برداری، ارزیابی مخازن، HSE، مهندسی فرآورش ارائه نمودند. 

ضمناً جهت آشنایی بیشتر اساتید دانشگاه سمنان با چالش‌های عملیاتی، بازدیدی از شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون انجام شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار