پیام تسلیت شهردار کلانشهر اهواز به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: شنبه 14 خرداد 1401 | 09:33 ق.ظ
پیام تسلیت شهردار کلانشهر اهواز به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) رضا امینی شهردار اهواز طی پیامی فرارسیدن سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است: در تاریخ ایران‌اسلامی چهاردهم و پانزدهم خرداد هر سال به نام بزرگ مردی ثبت و ضبط شد که تاثیر اندیشه ها ، راهنمایی ها، و نام و یاد او بعد […]

رضا امینی شهردار اهواز طی پیامی فرارسیدن سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

در تاریخ ایران‌اسلامی چهاردهم و پانزدهم خرداد هر سال به نام بزرگ مردی ثبت و ضبط شد که تاثیر اندیشه ها ، راهنمایی ها، و نام و یاد او بعد از چند دهه هنوز بر روح و جان ملت سرافراز ایران مشهود است، زیرا خمینی کبیر مسیر رسیدن به آزادی و سعادت و کمال را به مردم ایران و مستضعفین جهان هموار کرد.

بی شک عزت و سربلندی ایران اسلامی نتیجه مجاهدتها و رهنمودهای کسی ست که از آغاز تا انتهای عصر تاریک طاغوت جانانه مبارزه کرد و لحظه ای از مقاومت در برابر استکبار و اجانب کوتاه نیامد.

امام خمینی (ره) تمام عمر خود را خالصانه و صادقانه در راه احیای ارزش‌های اسلامی صرف کرد و دین خود را به ایران و اسلام ادا کرد.

۱۴ خرداد ۱۳۶۸ اندوه بزرگی سرتاسر ایران را فرا گرفت و امت اسلام و ملت ایران داغ رهبر الهی از دست رفته خود را با عمق جان احساس و در بزرگترین تشییع جنازه تاریخ شرکت و با آرمان ها و اهداف و میثاق و میراث خمینی بزرگ بیعت کردند.

اینجانب به عنوان خادم مردم اهواز و نماینده پرسنل خدوم شهرداری اهواز چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت عرض می کنم.

رضا امینی
شهردار اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار