پایداری درآمد کشور نیازمند توجه بیشتر به واحدهای عملیاتی صنعت نفت است

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 خرداد 1401 | 08:25 ق.ظ
پایداری درآمد کشور نیازمند توجه بیشتر به واحدهای عملیاتی صنعت نفت است مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: پایداری درآمد کشور نیازمند توجه بیشتر به واحدهای عملیاتی صنعت نفت است. مهندس علیرضا دانشی در این بازدید که روز یکشنبه(۱۵خردادماه ۱۴۰۱) با هدف بررسی چالش‌ها و تنگناهای تولیدی انجام شد بر توجه بیشتر به شرکت‌های بهره بردار […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: پایداری درآمد کشور نیازمند توجه بیشتر به واحدهای عملیاتی صنعت نفت است.

مهندس علیرضا دانشی در این بازدید که روز یکشنبه(۱۵خردادماه ۱۴۰۱) با هدف بررسی چالش‌ها و تنگناهای تولیدی انجام شد بر توجه بیشتر به شرکت‌های بهره بردار و لزوم تقویت، توانمند سازی و افزایش نقش آنها در حوزه عملیاتی تاکید نمود.

مهندس دانشی در این بازدید خواستار  به سر انجام رسیدن پروژه های متوقف شده و نیمه کاره شد و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در اجرای پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از منطقه پازنان، مخزن پازنان را یکی از استثنایی ترین مخازن دانست و گفت: پایداری درآمدهای کشور نیازمند توجه بیشتر به  واحدهای عملیاتی است.

وی با اشاره به ساماندهی ۲۰ هزار نیروی انسانی در مناطق نفتخیز جنوب طی ۸ ماه اخیر  افزود: توانمند سازی واحدهای عملیاتی به لحاظ ارتقا و غنی‌سازی سمت‌های سازمانی به‌همراه آموزش نیروی انسانی متخصص  از برنامه‌های این شرکت است.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از کارگاه مرکزی آغاجاری گفت: این کارگاه یکی از ظرفیت‌های بالقوه مناطق نفتخیز است و باید در جهت تجهیز، ارتقا و توانمندسازی آن تلاش نمائیم.

مهندس علیرضا دانشی در ادامه ضمن بازدید از منازل شرکتی خالی از سکنه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری خواستار ساماندهی این منازل شد.

در این بازدید مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تشریح فرآیندهای عملیاتی، خواستار پشتیبانی هرچه بیشتر ستاد مناطق نفتخیز جنوب از پروژه‌های نیمه کاره عملیاتی شد.

مهندس جواد تقی زاده بروزرسانی و تقویت ماشین آلات و ناوگان حمل و نقل را یکی از برنامه‌های این شرکت جهت پشتیبانی از تولید برشمرد.

در این برنامه که مدیر تولید، مدیر برنامه ریزی تلفیقی، رئیس پژوهش و فناوری و دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حضور داشتند از تاسیسات بازگردانی پازنان، منطقه تفکیک گاز پازنان، ایستگاه گاز و گاز مایع ۱۰۰۰،کارگاه مرکزی آغاجاری  و ایستگاه تزریق گاز آغاجاری بازدید شد


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار