شهردار اهواز : محور L300 تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف در تیرماه به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: دوشنبه 16 خرداد 1401 | 14:56 ب.ظ
شهردار اهواز : محور L300 تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف در تیرماه به بهره برداری می رسد رضا امینی ظهر امروز دوشنبه ۱۶ خردادماه در بازدید از تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(چهارشیر) اظهار کرد: عملیات تکمیل محور ال ۳۰۰ در اسفند ماه سال گذشته به صورت جدی آغاز شد و براساس زمانبندی انجام شده قرار بر اقتتاح این پل در تیرماه سال جاری بود. وی افزود: این محور با تلاش شهرداری اهواز […]

رضا امینی ظهر امروز دوشنبه ۱۶ خردادماه در بازدید از تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(چهارشیر) اظهار کرد: عملیات تکمیل محور ال ۳۰۰ در اسفند ماه سال گذشته به صورت جدی آغاز شد و براساس زمانبندی انجام شده قرار بر اقتتاح این پل در تیرماه سال جاری بود.

وی افزود: این محور با تلاش شهرداری اهواز و پیمان کار پروژه در حال طی مراحل پایانی خود است، عملیات سگمنت گذاری این پل به پایان رسیده که در حال حاضر در مرحله نازک کاری قرار دارد و به یاری خدا در ده روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار اهواز تصریح کرد: بسیاری از مراحل این پروژه اعم از پیاده رو سازی، جداول و کارهای فنی تقریبا به پایان رسیده است و از انجایی که در فصل گرما قرار داریم شیفت شب پروژه فعالیت بیشتری دارد.

وی تاکید کرد: در حال تلاش برای انجام نرده گذاری و زیرسازی آسفالت هستیم تا بتوانیم عملیات آسفالت آن را انجام دهیم و امیدواریم طی ده روز آینده پل به بهره برداری برسد.

امینی ادامه داد: با پایان نصب ال ۳۰۰ عملیات تکمیل پل ال ۴۰۰ انجام می شود که امیدواریم در یک دوره ۸ ماه تا ایام دهه فجر به بهره برداری برسد و به طور کلی عملیات تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف(چهارشیر) به پایان برسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار