جاده‌های همجوار تاسیسات شرکت نفت و گاز آغاجاری ایمن‌سازی می‌شوند

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 خرداد 1401 | 11:15 ق.ظ
جاده‌های همجوار تاسیسات شرکت نفت و گاز آغاجاری ایمن‌سازی می‌شوند سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های عبوری شهرهای امیدیه، آغاجاری، ماهشهر، دیلم، هندیجان، بهبهان-رامهرمز و جایزان خبر داد. مهندس جواد تقی زاده با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، جاده‌های عبوری بین شهری همجوار تاسیسات شرکت آغاجاری با […]

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های عبوری شهرهای امیدیه، آغاجاری، ماهشهر، دیلم، هندیجان، بهبهان-رامهرمز و جایزان خبر داد.

مهندس جواد تقی زاده با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، جاده‌های عبوری بین شهری همجوار تاسیسات شرکت آغاجاری با استفاده از گاردریل ایمن‌سازی می‌شوند.

مهندس تقی زاده افزود: این پروژه با توجه به تعدد، پراکندگی و تراکم لوله‌های جریانی نفت و عبور این خطوط از جاده‌های اصلی بین شهری و احتمال ایجاد خطرات جانی و مالی برای همشهریان و همچنین کاهش آثار مخرب محیط‌ زیستی ناشی از نفت‌ریزی در اثر انحراف خودرو های عبوری با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به گستردگی جغرافیایی این شرکت عنوان کرد: مدت اجرای این پروژه یک سال و محدوده جغرافیایی آن شامل نقاط حادثه خیز  واقع در جاده های اصلی امیدیه-آغاجاری-بهبهان، امیدیه-ماهشهر، امیدیه-اهواز، امیدیه-هندیجان، امیدیه-دیلم، امیدیه-جایزان و بهبهان-رامهرمز می‌باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار