نشست مشترک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1401 | 10:22 ق.ظ
نشست مشترک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور نشست مشترک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد.

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱، نشست مشترک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد.

آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در این نشست که به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد، ضمن اشاره به تأکیدات معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، در خصوص لزوم تسریع در روند خروج کالاهای اساسی از مجتمع بندری امام خمینی(ره) به مبادی مصرف درون سرزمینی، بر هم‌افزایی و تشریک مساعی کلیه ارگان‌های دخیل در امر صدور مجوزهای استاندارد، ترخیص و خروج کالا تأکید نمود.
وی در این نشست به اتفاق مسئولین ذیربط در مورد فرآیند خروج کالا، تمهیدات و راهکارهای تسریع و روان‌سازی جهت خروج کالاهای اساسی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست مدیران دستگاههای اجرایی از جمله گمرک،غله و خدمات بازرگانی، پشتیبانی امور دام، استاندارد، دامپزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار