بازدید معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران از طرح های سازمان آب و برق خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1401 | 10:41 ق.ظ
بازدید معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران از طرح های سازمان آب و برق خوزستان “علیرضا الماسوندی” معاون تلفیق و تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر به خوزستان،ضمن بررسی آخرین وضعیت منابع آبی،از پروژه های در دست اجرای سازمان آب و برق خوزستان بازدید کرد.

معاون تلفیق و تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر به خوزستان،ابتدا همراه با مدیران سازمان آب و برق خوزستان،ضمن بررسی وضعیت منابع آبی استان،آخرین اقدامات سازمان آب و برق خوزستان در مدیریت خشکسالی را نیز مورد بررسی قرار داد.

سفر به شهرستان شوش،همراه با نماینده مردم مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی و بازدید از حوضه رودخانه شاوور،اولین مقصد معاون تلفیق و تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر به خوزستان بود.در این سفر مشکلات کشاورزان این شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ شد.

الماسوندی سپس با حضور در شهرستان دزفول، از سد تنظیمی دز،بازدید کرد و در جلسه با نماینده مردم این شهر در مجلس شوری اسلامی در مورد مباحثی همچون سهمیه آب،ظرفیت های کشاورزی،دامداری و پرورش آبزیان این شهرستان به بحث و گفتگو نشست.

حضور در محل ایستگاه پمپاژ w2 و بررسی آخرین وضعیت پروژه آب غدیر،اقدام دیگر “الماسوندی” در سفر به خوزستان بود.پروژه آبرسانی غدیر شامل ایستگاه‌های پمپاژ W2، ام الدبس و شهید چمران می باشد که آبرسانی به ۲۶ شهر و یکهزار روستا را در بر میگیرد.

حضور در شهرستان اندیمشک و بازدید از وضعیت سد بالارود،آخرین برنامه کاری معاون تلفیق و تنطیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر به خوزستان بود.این سد در شهر حسینه از شهرستان اندیمشک بر رودخانه بالارود و بین رودخانه های دز و کرخه قرار گرفته و ظرفیت مخزن آن ۱۳۱ میلیون متر مکعب می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار