یک دستگاه پمپ جدید در تاسیسات آبرسانی شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان نصب شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1401 | 10:49 ق.ظ
یک دستگاه پمپ جدید در تاسیسات آبرسانی شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان نصب شد مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق گفت: به منظور جلوگیری از افت فشار و افزایش ظرفیت تولید یک دستگاه پمپ در تاسیسات آبرسانی مسجد سلیمان نصب و وارد مدار شد.

محسن رستگارنیا اظهار داشت: شهرستان مسجد سلیمان و روستاهای تابعه با جمعیتی بالغ بر۱۲۰ هزار نفر، در فصول گرم سال به دلیل افزایش مصرف با کمبود و افت فشار مواجهه می شوند، جهت حل این مشکل نصب دو دستگاه پمپ جایگزین در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات کارشناسی، یک دستگاه پمپ از نوع طبقاتی افقی BB4 با هماهنگی معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان تهیه ، تامین و نصب و راه اندازی گردید.

مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق بیان کرد: اصلاح خطوط لوله، اجرای فندانسیون جدید و اصلاح پاپیپنگ از عمده عملیاتی است که توسط گروه تعمیرات عملیات امور آبرسانی شهید بهنام محمدی جهت نصب و راه اندازی پمپ مذکور انجام پذیرفت.

رستگارنیا در ادامه گفت: در همین راستا و در ادامه روند پایداری آبرسانی به شهرستان مسجدسلیمان دومین دستگاه پمپ جایگزین تهیه و مقدمات نصب و راه اندازی آن در حال اجرا می باشد.

شایان ذکر است تاسیسات آبرسانی شهید بهنام محمدی (گدار) طی شبانه روز یکصد هزار متر مکعب آب بصورت میانگین، تولید و به شهرستان مسجد سلیمان انتقال می دهد ، با نصب این پمپ ۳۶۰۰ متر مکعب آب در شبانه روز به ظرفیت تولید افزوده گردید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار