کشف ۷۲ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 خرداد 1401 | 09:40 ق.ظ
کشف ۷۲ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : تعداد ۷۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهرستان های بهبهان، شوشتر، ایذه، امیدیه، هندیجان و رامهرمز کشف و جمع آوری شد.

علی خدری یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت : این دستگاه های ماینر با توان مصرفی ۱۴۴ کیلو وات با تلاش مجموعه حراست برق شهرستان ها شناسایی شده  و با حضور پلیس امنیت اقتصادی، جمع آوری و متخلفان به دستگاه قضا معرفی شدند.  

وی افزود: این دستگاه های غیرمجاز در شرایطی کشف و ضبط شد که با افزایش گرمای هوا در اوج مصرف برق قرار داریم ، فعال بودن این دستگاه ها به دلیل مصرف زیاد برق باعث آسیب به وسایل برقی شهروندان می شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با قدردانی از همراهی مردم برای کشف دستگاه های رمز ارز غیر مجاز و با تاکید بر رعایت الگوی مصرف گفت: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مشترکانی که به هر نحوی در راستای کاهش مصرف برق همکاری داشته و یا در کشف دستگاه های استخراج رمز ارز سهیم باشند، پاداش همکاری و مشوق هایی را اختصاص داده است.

خدری گفت: هم استانی ها برای کمک به اقتصاد کشور، آرامش و امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و حراست برق شهرستان ها، یا از طریق سامانه سمات که لینک آن در اپلیکیشن “برق من” موجود است، و یا با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۲۰۰۰۱۰۰۸۷۸ حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اطلاع دهند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آنها در ایران غیرمجاز است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار