بهبود کمی و کیفی آب خوزستان با بهره‌برداری از طرح میان مدت غدیر

تاریخ انتشار: سه شنبه 24 خرداد 1401 | 11:34 ق.ظ
بهبود کمی و کیفی آب خوزستان با بهره‌برداری از طرح میان مدت غدیر معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در تابستان امسال شرایط کمی و کیفی آب شهر اهواز، شهرهای پایین دست استان و روستاهای حاشیه کرخه با بهره‌برداری از طرح میان مدت غدیر بهبود پیدا خواهد کرد. محمد جوانبخت امروز ۲۴ خردادماه در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه خوزستان اظهار […]

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در تابستان امسال شرایط کمی و کیفی آب شهر اهواز، شهرهای پایین دست استان و روستاهای حاشیه کرخه با بهره‌برداری از طرح میان مدت غدیر بهبود پیدا خواهد کرد.

محمد جوانبخت امروز ۲۴ خردادماه در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه خوزستان اظهار کرد: طرح میان مدت آبرسانی غدیر در راستای سیاست‌های دولت جدید و جهت تامین کمی و کیفی آب شرب مردم خوزستان، از ماه‌های گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه سال‌ها است بحث طرح آبرسانی غدیر در خوزستان مطرح است، افزود: متاسفانه مشکلاتی در بحث آب شرب خوزستان وجود داشت که با رویکرد جدید در دولت سیزدهم تحت عنوان پروژه‌های طرح میان مدت آبرسانی غدیر، این مشکلات در حال مرتفع شدن است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: طرح میان مدت آبرسانی غدیر از ماه‌های گذشته آغاز شده و خوشبختانه پیشرفت بسیار خوبی دارد. اکنون در ایستگاه پمپاژ w۲ از کانال دز و خطوط انتقال آب از بخش آبگیر w۲ به اهواز اقدامات خوبی انجام شده است. همچنین در ایستگاه ام الدبس نیز اقدامات خوبی شده و کار در مراحل نهایی است.

 جوانبخت عنوان کرد: در تابستان امسال شرایط کمی و کیفی آب شهر اهواز، شهرهای پایین دست استان و روستاهای حاشیه کرخه با بهره‌برداری از طرح میان مدت غدیر بهبود پیدا خواهد کرد و همه این بخش‌ها به خط غدیر متصل خواهند شد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از خط غدیر شاهد شرایط خوب کمی و کیفی در آب شهرهای مورد نظر خواهیم بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار