سیستم اعلام حریق UCB نیروگاه دوم سد و نیروگاه شهید عباسپور نصب و راه اندازی شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 تیر 1401 | 10:19 ق.ظ
سیستم اعلام حریق UCB نیروگاه دوم سد و نیروگاه شهید عباسپور نصب و راه اندازی شد مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور از نصب و راه اندازی سیستم اعلام حریق UCB نیروگاه دوم سد شهید عباسپور خبر داد.

“فرزاد جونعلی وند” گفت : سیستم اعلام حریق (Noti fire)  که کارت های پنل مرکزی آن در اتاق فرمان نصب شده بود بدلیل مشکلات فنی و نیز رسوب زدگی کارت  طبقات چندین سال به دلیل هزینه بالا راه اندازی نشده بودند پس ازجلسات کارشناسی تمامی مراحل طراحی الکترونیکی دستگاه جدید و طراحی مسیر سیم کشی و آژیر های اتصال به سیستم کنترل مرکزی ( Dcs )  باکمترین هزینه وتوسط کارشناسان فنی و مهندسی دفتر نظارت نیروگاه  انجام گرفت .

افزود: از مزایای این دستگاه می توان به آشنایی کامل با دستگاه به  دلیل طراحی داخلی و سادگی تعمیرات در صورت لزوم نصب آسان و قیمت پایین آن اشاره کرد.

مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور بیان کرد: در این سیستم افزایش تعداد دستگاه ها به تعداد ناحیه های بالاتر ( Zone ) به سادگی قابل انجام است وضعیت عملکرد سنسور های حرارتی دودی و وضعیت قطعی برق دستگاه توسط سیستم plc واقع در تابلوهای کنترل واحد ( UCB )  و اتاق شارژرهای نیروگاه ( Dc room  ) بر روی شبکه DCS نیروگاه ارسال می شود که توسط بهره بردار  به سادگی قابل مشاهده است.

جونعلی وند در پایان گفت: اکنون یکدستگاه ازاین سیستم  در تابلوهای کنترلی واحد هشت نصب شده و پس از تأمین قطعات در چهار محل دیگر نیز نصب خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار