اصناف آسیب دیده حادثه متروپل برای دریافت تسهیلات معرفی شوند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 تیر 1401 | 09:12 ق.ظ
اصناف آسیب دیده حادثه متروپل برای دریافت تسهیلات معرفی شوند مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان گفت: فرمانداری آبادان صاحبان کسبه و اصنافی که در حادثه ساختمان متروپل دچار خسارت شده‌اند را برای دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی کند.

عبدالجلیل دیناروند گفت: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور دستور کمک به صاحبان کسبه و اصنافی که در حادثه ریزش ساختمان متروپل دچار حادثه و خسارت شده اند را صادر کرده است.

او گفت: برای حمایت و کمک به صاحبان اصنافی که در این حادثه دچار ضرر و زیان شدند نشست‌های مختلفی برگزار شده است و این صندوق با توجه به اینکه در راستای حمایت از اشتغال و کارآفرینی فعالیت دارد برای کمک به این افراد ورود کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان می‌گوید: این تسهیلات به صاحبان اصنافی که در این حادثه تجهیزات و محل کسب آن‌ها آسیب دیده و یا کالا‌های آن‌ها از بین رفته است ارائه می‌شود و یا اگر فردی در نظر دارد از این منطقه واحد صنفی خود را جابه جا کند می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند.

این مقام مسئول گفت: تاکنون واحد صنفی برای دریافت تسهیلات معرفی نشده و به محض ارسال آمار از سوی فرمانداری آبادان از صاحبان اصنافی که در این حادثه آسیب دیدند و تمایل به دریافت تسهیلات هستند پرداخت وام انجام خواهد گرفت.

آقای دیناروند گفت: همچنین به دستور مدیرعامل این صندوق اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از سوی این صندوق اختصاص یافته است.

دوم خرداد امسال بر اثر فروریختن بخشی از ساختمان متروپل آبادان ۴۳ نفر کشته و ۳۷ نفر مصدوم شدند. در این حادثه صاحبان اصناف و کسبه‌ای که در اطراف ساختمان متروپل قرار داشتند دچار خسارت جدی شده و یا تعطیل شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار