کشف و توزیع ۳۰ هزار تن اقلام احتکاری در خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 تیر 1401 | 09:14 ق.ظ
کشف و توزیع ۳۰ هزار تن اقلام احتکاری در خوزستان در بحبوحه طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها ۳۰ هزار تن اقلام احتکاری شامل برنج، شکر، روغن و آرد در استان خوزستان کشف و ضبط و در بازار توزیع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: رسیدگی در تعزیرات حکومتی در سه حوزه کانون خدمات، قاچاق کالا و بهداشت در حال انجام است.

آقای بیرانوند  گفت: در این راستا در سال گذشته ۲۵ هزار و ۶۶۱ پرونده مختومه شده و در سه ماهه اول امسال نیز ۶ هزار و ۳۳۵ پرونده مختومه شده است. کشف و توزیع اقلام احتکاری در خوزستان

این مقام مسئول ادامه داد: در خصوص همکاری در نظارت و پایش بازار نیز علاوه بر وظیفه رسیدگی، با حضور در اکیپ‌های مشترک دو هزار و ۴۹۷ مورد کار رسیدگی و همراهی با دستگاه نظارتی توسط شعب تعزیزات حکومتی را انجام داده‌ایم.

او می‌گوید: در خصوص تعیین تکلیف اموال حاصل از قاچاق نیز از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۲۵ فقره احکام قطعی و لازم‌الاجرا صادر شده است.

آقای بیرانوند ادامه داد: مردم می‌توانند شکایت خود را در سامانه ۱۳۵ و صفحه اصلی سایت تعزیزات حکومتی استان خوزستان مستقیماً ثبت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: هفته گذشته ۱۵۰ واحد متخلف که در تکرار تخلف اصرار می‌کردند و آن‌هایی که جریمه خود را پرداخت نکرده بودند، شناسایی شدند. تا دو هفته دیگر نیز این روند ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: جمعاً برای ۴۵۰ واحد متخلف، نصب بنر و پلمب انجام خواهد شد. این موضوع خاص خرده‌فروش‌ها نیست بلکه عمده‌فروشی‌ها، کارخانجات، صنایع تولیدی، توزیعی و خدماتی نیز اگر تخلف داشته باشند، مشمول نصب بنر و پلمب خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار