لامپ اضافه خاموش، چراغ همه خانه‌ها روشن

تاریخ انتشار: شنبه 11 تیر 1401 | 12:02 ب.ظ
لامپ اضافه خاموش، چراغ همه خانه‌ها روشن مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خواستار حداکثر صرفه‌جویی برق به ویژه در ساعات اوج مصرف شد و گفت: خاموش شدن لامپ‌های اضافه به معنای روشن بودن چراغ همه خانه‌ها است. عبدالحمید عباس شیاری، اظهار کرد: با توجه به روند رو رشد دما در هفته جاری در اهواز، رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خواستار حداکثر صرفه‌جویی برق به ویژه در ساعات اوج مصرف شد و گفت: خاموش شدن لامپ‌های اضافه به معنای روشن بودن چراغ همه خانه‌ها است.

عبدالحمید عباس شیاری، اظهار کرد: با توجه به روند رو رشد دما در هفته جاری در اهواز، رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف برق باید در دستور کار شهروندان اهوازی قرار بگیرد.

وی افزود: از شهروندان اهوازی درخواست داریم در مصرف برق به ویژه در ساعات پیک یا اوج مصرف یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ صرفه‌جویی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه خاموش شدن لامپ‌های اضافه به معنای روشن بودن چراغ همه خانه‌ها است، گفت: در شرایط فعلی اگر هر مشترک اهوازی معادل یک لامپ ۱۰۰ وات از مصرف خود بکاهد، در لحظه ۶۱ مگاوات بار شبکه در ساعت پیک بار کاهش خواهد یافت و این میزان برای صنعت برق بسیار مطلوب است.

شیاری عنوان کرد: با توجه به کمبود تولید برق و خشکسالی، کشور با مشکلاتی در تامین برق مواجه است و در این زمینه لزوم رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان ضروری است.

وی افزود: استمرار خدمات رسانی با رعایت الگوی بهینه مصرف برق از سوی شهروندان اهوازی محقق خواهد شد. در این روزهای گرم توصیه می‌کنیم شهروندان از لوازم برقی غیرضروری به ویژه در ساعت‌های پیک استفاده نکنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در پیک دوم که از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است، چراغ‌های بسیاری روشن می‌شود که باعث بالارفتن و افزایش مجدد بار شبکه می‌شود و از این رو رعایت الگوی مصرف و خاموش کردن لامپ‌های اضافه نیز ضروری است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار