ضرورت استفاده از ابزار الکترونیکی و مانیتورینگ در کشف جرائم

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 تیر 1401 | 10:57 ق.ظ
ضرورت استفاده از ابزار الکترونیکی و مانیتورینگ در کشف جرائم رئیس کل دادگستری استان خوزستان بر ضرورت استفاده از ابزار الکترونیکی و مانیتورینگ در کشف جرائم به جای نظارت فیزیکی تاکید کرد و گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروز دیگر کنترل و نظارت فیزیکی در کشف جرم و شناسایی مجرمان، کافی نیست و پلیس باید به ابزارهای روز تجهیز باشد. علی دهقانی در دیدار […]

رئیس کل دادگستری استان خوزستان بر ضرورت استفاده از ابزار الکترونیکی و مانیتورینگ در کشف جرائم به جای نظارت فیزیکی تاکید کرد و گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروز دیگر کنترل و نظارت فیزیکی در کشف جرم و شناسایی مجرمان، کافی نیست و پلیس باید به ابزارهای روز تجهیز باشد.

علی دهقانی در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: اقتدار پلیس باید روز به روز افزایش یابد و فرصت‌های ارتکاب جرم از مجرمان گرفته شود.

وی با بیان این که دستگاه قضایی همواره حمایت‌های لازم از نیروی انتظامی را به کار گرفته است، گفت: رسیدگی و صدور رأی در برخی جرائم باید تسریع شود که با همکاری نیروی انتظامی استان باید این اولویت‌بندی‌ها صورت گیرد.

دهقانی گفت: با توجه به گستردگی مساحت خوزستان و موقعیت جغرافیایی آن، نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای امنیتی استان، با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های خود، سختی‌های دشواری را متحمل می‌شوند که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه به بیان راهکارهایی جهت مقابله با جرائم قاچاق سلاح، سرقت مسلحانه و … پرداخت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار