نیمی از واحدهای نانوایی خوزستان به شبکه هوشمند خرید نان متصل شدند

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 تیر 1401 | 10:17 ق.ظ
نیمی از واحدهای نانوایی خوزستان به شبکه هوشمند خرید نان متصل شدند مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با توزیع یک هزارو ۵۰۰ دستگاه کارتخوان، حدود نیمی از واحدهای نانوایی سراسر استان به شبکه هوشمند خرید نان متصل شدند.

امید جهان نژادیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بیان کرد: پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد که حدود ٣٠ درصد از سهمیه آردی که توسط دولت بین واحدهای نانوایی توزیع می‌شد، از چرخه تولید و پخت نان خارج و به سمت پخت نان فانتزی، شیرینی فروش ها و قنادی‌ها و یا در مسیر مصرف غیر واقعی قرار می گرفت.

وی افزود: در طرح هوشمند سازی، زنجیره مصرف آرد از زمان خرید توسط نانوایان تا زمانی که نان در اختیار مردم قرار می‌گیرد در وزارت کشاورزی پایش و این موضوع مانع از هدر رفت نان و جلوگیری از عرضه آرد یارانه ای به صورت قاچاق خواهد شد.

جهان نژادیان با اعلام آمادگی و توزیع مناسب کارتخوان های هوشمند در سراسر استان توسط بانک سپه عنوان کرد: اقدامات بسیار خوب و پرشتابی در خصوص تجهیز و فراهم سازی زیرساخت خرید هوشمند نان ایجاد شده و در چند روز آینده با تمهیدات صورت گرفته کلیه نانوایان دارای کارتخوان های جدید می شوند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به عدم تغییر نرخ نان با اجرای این طرح گفت: هیچگونه تغییری در نرخ نان ایجاد نشده و شهروندان می توانند بدون محدودیت نان مصرفی خانوار خود را از سراسر نانوایان استان با همان نرخ مصوب دولتی تهیه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار