تعمیر تاسیسات آبرسانی به ۴۰۰ هکتار از باغات شهرستان چرام توسط شرکت نفت و گاز گچساران

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 تیر 1401 | 08:20 ق.ظ
تعمیر تاسیسات آبرسانی به ۴۰۰ هکتار از باغات شهرستان چرام توسط شرکت نفت و گاز گچساران با تلاش کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، تاسیسات آبرسانی به ۴۰۰ هکتار از باغات مرکبات شهرستان چرام تعمیر و راه‌اندازی شد. در اثر شکستگی خط لوله ۲۴ اینچ آب تلمبه خانه شهرستان چرام‌ که در ۷کیلومتری این شهرستان واقع است، حیات ۴۰۰ هکتار از باغات مرکبات این […]

با تلاش کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، تاسیسات آبرسانی به ۴۰۰ هکتار از باغات مرکبات شهرستان چرام تعمیر و راه‌اندازی شد.

در اثر شکستگی خط لوله ۲۴ اینچ آب تلمبه خانه شهرستان چرام‌ که در ۷کیلومتری این شهرستان واقع است، حیات ۴۰۰ هکتار از باغات مرکبات این شهرستان به خطر افتاد که بنا به درخواست استاندار و مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد و با دستور مدیرعامل و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران نسبت به تعمیر آن اقدام شد.

سپهر منعمی رئیس تاسیسات آبرسانی در این خصوص ضمن یادآوری حمایت بی بدیل مدیرعامل، مدیر عملیات و رئیس اداره تعمیرات و نگهداری گفت: خط لوله مورد نظر در عمق ۲۰ متری از سطح رودخانه‌ی روستای نازمکان دچار حادثه شد که پس از ۱۴ روز و به دلیل عدم توانایی در تعمیر، ۴۰۰ هکتار از باغات مرکبات این شهرستان به خطر افتاد که کارگروهی متخصص و مجرب از شرکت نفت و گاز گچساران به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی با یک ‌برنامه دقیق و  مدون و حفاری بیش از ۵۰۰ متر مکعب خاک، مهار و پمپاژ آب های سطحی اطراف، محل حادثه شناسایی و تعمیر شد.

منعمی افزود: پس از ۱۴ روز خاموشی تلمبه خانه، توانستیم با تلاش شبانه روزی این عملیات مهم را برای تامین رفاه و آسایش مردم منطقه به انجام برسانیم.

وی در پایان از همکاران اداره آبرسانی که با تحمل تمامیِ شرایطِ سخت کاری در گرما و گل و لای بستر رودخانه، این عملیات مهم را به پایان رساندند، تشکر و قدردانی‌ ‌کرد


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار