رقابت ۶۰۰ ورزشکار در بزرگترین جشنواره ورزشی نیشکر پایان یافت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 تیر 1401 | 08:32 ق.ظ
رقابت ۶۰۰ ورزشکار در بزرگترین جشنواره ورزشی نیشکر پایان یافت بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده بزرگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی (فرزندان پسر و دختر، بانوان شاغل و همسران پرسنل) با رقابت ۶۰۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی به ایستگاه آخر رسید.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات دوشنبه (۱۳ تیرماه) با حضور مدیران نیشکر در سالن ورزشی این شرکت برگزار و در پایان از تیم‌های برتر تقدیر شد.

این جشنواره‌ها و مسابقات با هدف ترویج فرهنگ سلامت، پر کردن اوقات فراغت فرزندان پرسنل، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌ها و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره، ۶۰۰ ورزشکار نیشکری در سه رده سنی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، شطرنج ، شنا، آمادگی جسمانی و فوتسال حضور یافتند و پس از یک هفته رقابت‌ در رشته‌های مختلف، از ۱۹۱ ورزشکار برگزیده تقدیر شد.

در مجموع رقابت‌های تیمی در بخش آقایان، کشت و صنعت میرزا کوچک خان بر سکوی اول ایستاد و مقام دوم و سوم نیز به ترتیب به نیشکر امیرکبیر و امام خمینی (ره) رسید.

در گروه بانوان نیز در مجموع رشته‌های تیمی، کشت و صنعت میرزا کوچک خان قهرمان شد و نیشکر امیرکبیر و شرکت سدادفام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار