الگوی مصرف رعایت نشود برق قطع می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 تیر 1401 | 10:11 ق.ظ
الگوی مصرف رعایت نشود برق قطع می‌شود سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: مشترکان خانگی و تجاری باید الگوی مصرف را رعایت کنند و در صورتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند دستورالعمل‌هایی وجود دارد که اجازه می‌دهد برق این مشترکان پرمصرف قطع شود. علیرضا شکرخدایی ، اظهار کرد: همه تلاش صنعت برق بر این است تا بخش خانگی در این شرایط […]

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: مشترکان خانگی و تجاری باید الگوی مصرف را رعایت کنند و در صورتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند دستورالعمل‌هایی وجود دارد که اجازه می‌دهد برق این مشترکان پرمصرف قطع شود.

علیرضا شکرخدایی ، اظهار کرد: همه تلاش صنعت برق بر این است تا بخش خانگی در این شرایط دشوار آب و هوایی خاموشی نداشته باشد.

وی افزود: اعمال خاموشی در همه بخش‌های اداری، کشاورزی و صنعتی در راستای این است تا بخش خانگی متحمل هیچ خاموشی نشود و بتواند بدون خاموشی این روزهای گرم سال را پشت سر بگذارد.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: دستورالعمل‌هایی که در خصوص رعایت سقف مصرف برای شرکت‌ها، ادارات دولتی و دیگر بخش‌ها از سوی هیات وزیران در نظر گرفته شده نیز در راستای عدم اعمال خاموشی برای بخش خانگی و پایداری برق این مشترکان است.

شکرخدایی ادامه داد: علی رغم همه این تمهیدات، انتظار داریم بخش خانگی نسبت به مدیریت مصرف برق نهایت توجه را داشته باشد و تا حد ممکن در مصرف برق صرفه جویی کند.

وی عنوان کرد: مشترکان خانگی و تجاری باید الگوی مصرف را رعایت کنند و در صورتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند دستورالعمل‌هایی وجود دارد که اجازه می‌دهد برق این مشترکان پرمصرف قطع شود.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: آتش سوزی و دیگر اتفاقاتی که بر روی شبکه برق رخ می‌دهد، عمدتا ناشی از پرمصرفی مشترکان خانگی و تجاری است و انتظار داریم تا این مشترکان نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند.

شکرخدایی در پایان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق به ویژه در ساعات پیک خاطرنشان کرد: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است و در این ساعات رعایت الگوی مصرف بسیار حائز اهمیت است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار