تبادل نظر برای افزایش سرمایه‌گذاری در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 18 تیر 1401 | 14:36 ب.ظ
تبادل نظر برای افزایش سرمایه‌گذاری در اهواز مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز گفت: توجه به بحث سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر از جمله موضوعات مطرح شده در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده بود.

امیر آهن‌جان در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: شهرداری اهواز به‌عنوان یک بازوی خدماتی می‌تواند در کنار سایر کلان‌شهرها در جهت توسعه و رشد پایدار مسائل مختلف نقش‌آفرینی کند، لذا با توجه به اینکه شهرداری اهواز توانسته است به بلوغی از فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف برسد و با توجه به تغییرات قابل ملاحظه‌ای که در حوزه عمرانی با هدف آبادانی شهر داشته است، یکی از مهم‌ترین اهداف حضور در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این است تا با توانمندی‌های سایر کلان‌شهرها آشنا شود.

وی با بیان اینکه توجه به بحث سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر از جمله موضوعات مطرح شده در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده بود، افزود: شهرداری اهواز با حضور در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده قصد داشت شناسایی سرمایه‌گذاران را اولویت قرار بدهد و عملکرد خود را نیز به آنها بشناساند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با اشاره به مسائل مربوط به جاذبه‌های گردشگری این کلان‌شهر، گفت: کتابچه‌ای با محوریت گردشگری اهواز و با هدف سرمایه‌گذاری گردشگری در نمایشگاه توزیع شد و علاوه بر آن، موشن‌گرافی، تیزر و کتابچه‌های آموزش فرهنگی، ارائه نمونه آسفالت با تراکم سه برابر و توزیع مباحث نرم‌افزاری در حوزه شهرسازی از دیگر موارد ارائه شده در این نمایشگاه بود.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده، همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در برج میلاد برپا شد که غرفه شهرداری اهواز نیز در آن حضور داشت، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و برخی مدیران شهرداری در پنل‌های سرمایه‌گذاری و تور گردشگری یک‌روزه تهران در راستای فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت کردند و از اقدامات انجام شده شهرداری این کلان‌شهر بازدید به عمل آوردند، همچنین غرفه شهرداری اهواز با کشورهای خواهرخوانده حاضر در نمایشگاه، در راستای سرمایه‌گذاری و خواهرخواندگی تبادل نظر کرد.

آهن‌جان اضافه کرد: با شرکت‌های دانش‌بنیان که در نمایشگاه حاضر بودند، در راستای موضوعات مختلفی همچون محیط زیست و پسماند وارد مذاکره شدیم و در بخش عمران نیز با توجه به حضور مدیرعامل سازمان گفت‌وگوهای لازم انجام شد.

وی درباره استقبال شهرداری‌های دیگر کلان‌شهرها و کشورهای حاضر در نمایشگاه از غرفه شهرداری اهواز، تصریح کرد: حضور میهمانان مختلف برای ما بسیار مهم و تسلی‌بخش بود تا شهری با مدیریت شهری توانمند را در آینده نزدیک داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز تاکید کرد: بازدید و حضور شهردار تهران، سفیر سوریه، وزیر آموزش‌وپرورش، مدیران و معاونان سازمان‌ها و سایر بخش‌های شهرداری تهران و نماینده دیگر کشورهای حاضر در نمایشگاه از غرفه شهرداری، نشان از توجه و اهمیت آنها به این کلان‌شهر بود که جای تقدیر دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار