شهردار اهواز : با رشد فناوری اطلاعات همه سازمان های اجرایی باید مجهز و به روز شوند

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 تیر 1401 | 21:39 ب.ظ
شهردار اهواز : با رشد فناوری اطلاعات همه سازمان های اجرایی باید مجهز و به روز شوند آیین افتتاح پروژه های هوشمند سازی در مدیریت شهری شهر اهواز با حضور شهردار اهواز، مسئولان شهری و استانی برگزار شد. شهردار اهواز در حاشیه این آیین گفت: در آستانه عید سعید غدیر خم و در دهه کرامت خداوند به ما توفیق داد تا پروژه های هوشمند سازی شهر اهواز را افتتاح نماییم. رضا امینی […]

آیین افتتاح پروژه های هوشمند سازی در مدیریت شهری شهر اهواز با حضور شهردار اهواز، مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

شهردار اهواز در حاشیه این آیین گفت: در آستانه عید سعید غدیر خم و در دهه کرامت خداوند به ما توفیق داد تا پروژه های هوشمند سازی شهر اهواز را افتتاح نماییم.

رضا امینی بیان کرد: در هفته یازدهم افتتاحیه ها ۹ پروژه هوشمند سازی شامل سامانه پنجره واحد مجوزهای مبتنی بر ملک ، زیرساخت پرداخت الکترونیک، زیرساخت شهر هوشمند، راه اندازی زیرساخت اطلاعات مکانی، نظارت هوشمند بر ساخت و ساز شهری، سامانه مدیریت لوایح و مصوبات شورای اسلامی شهر اهواز و اپلیکیشن اهواز من تقدیم مردم می گردد.

وی ادامه داد: اجرای این پروژ ه ها کمک شایانی به کاهش هزینه ها و رفت آمد شهروندان به شهرداری ها خواهد کرد ضمن اینکه موجب شفافیت در کارها و کاهش هزینه های سیستم شهرداری نیز می گردد.

شهردار اهواز بیان کرد: با توجه به رشدی که فناوری اطلاعات در دنیا دارد همه دستگاه های اجرایی خصوصا شهرداری ها باید به این نوع سیستم ها مجهز و بروز شوند تا رفاه اجتماعی را فراهم آورند.

امینی اظهار داشت: امیدواریم افتتاح این ۹ پروژه رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار