بهره مندی کشاورزان خوزستان از تسهیلات سامانه‌های نوین آبیاری

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 تیر 1401 | 09:05 ق.ظ
بهره مندی کشاورزان خوزستان از تسهیلات سامانه‌های نوین آبیاری معاون فنی مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: تسهیلات سامانه‌های نوین آبیاری به کشاورزان استان ارائه می‌شود.

محمد توحیدی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: طرح‌هایی از سوی جهاد کشاورزی استان با هدف افزایش بهره وری از اراضی کشاورزی و صرفه جویی در مصرف آب در دستور کار قرار دارد، به بخش‌های مختلفی تقسیم بندی شده است.

وی بهسازی و لایروبی انهار کشاورزی، اجرای خطوط انتقال آب با لوله، استخر‌های ذخیره آب، بهسازی و اجرای سامانه‌های نوین آبیاری را از بخش‌های مختلف این طرح برشمرد و افزود: باتوجه به وقوع خشکسالی، اجرا و استفاده بهره برداران از سامانه‌های نوین آبیاری جزو ضرورت‌ها و اولویت‌ها محسوب می‌شود.

توحیدی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های آبیاری نوینپیشنهاد ما به کشاورزان استان است، ادامه داد: در حال حاضر رتبه پنجم استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری در کشور را دارا هستیم.

معاون فنی مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خوزستان می‌گوید: با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم، کشاورزان می‌توانند به اداره‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های محل سکونت خود، نسبت به تشکیل پرونده و بهره مندی از تسهیلات و امکانات بدون محدودیت اقدام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار