کاهش قیمت روغن در خوزستان/تامین کالا‌های محرم

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 مرداد 1401 | 08:15 ق.ظ
کاهش قیمت روغن در خوزستان/تامین کالا‌های محرم معاون استاندار خوزستان : روغن در استان ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش قیمت داشته است و در روز‌های آینده نیز این کاهش قیمت ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در نشست ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به تداوم روند کاهش قیمت روغن گفت: امروز با حضور همه دستگاه‌های اجرایی استان جلسه ستاد تنظیم بازار استان برگزار و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

 

آقارضا فتوحی افزود: همچنین پیگیری‌های ویژه‌ای برای کولر‌های در اختیار سازمان اموال تملیکی در استان انجام شده تا این کولر‌ها میان دستگاه‌های اجرایی به ویژه کمیته امداد و بهزیستی و… توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: این کولر‌ها باید براساس نیاز بخش‌ها و همچنین براساس ضوابطی توزیع شوند تا قیمت کولر با توجه به وضعیت گرمای هوا در استان پایین بیاید.

فتوحی عنوان کرد: در جلساتی که با رئیس سازمان اموال تملیکی کشور برگزار شده در تلاش هستیم تا وضعیت این کولر‌ها تعیین تکلیف شود.

تامین کالاهای پرمصرف برای محرم و صفر در خوزستان

وی با اشاره به کالا‌های اساسی مورد نیاز در استان ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر اقلامی مثل شکر، برنج و مواد پروتئینی به اندازه کافی در استان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: روغن در استان تا سقف ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش قیمت داشته است و در روز‌های آینده نیز این کاهش قیمت ادامه خواهد داشت.

فتوحی عنوان کرد: باید شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به خرید مرغ مازاد همه واحد‌های تولیدی برای حمایت از تولید اقدام کند و در مواقع موردنیاز در اختیار مردم قرار دهد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار