پیش‌بینی خاک و رگبار و سیلاب برای خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مرداد 1401 | 10:45 ق.ظ
پیش‌بینی خاک و رگبار و سیلاب برای خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی رگبار همرفتی و سیلابی شدن مسیل‌ها و خیزش گرد و خاک محلی در استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا اواسط هفته آینده به ویژه از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده با نفوذ جریانات جنوب شرقی، شاهد وقوع شرجی و […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی رگبار همرفتی و سیلابی شدن مسیل‌ها و خیزش گرد و خاک محلی در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا اواسط هفته آینده به ویژه از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده با نفوذ جریانات جنوب شرقی، شاهد وقوع شرجی و افزایش رطوبت در اکثر نقاط استان خوزستان خواهیم بود. 

وی افزود: در این ایام با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری افزایش ابر و رگبار همرفتی، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط، سیلابی شدن مسیل‌ها در ارتفاعات استان، تندباد لحظه‌ای در برخی نقاط به ویژه در مناطق شرقی، شمال شرقی، جنوب شرقی و خیزش گرد و خاک محلی بعضا  در مرکز و جنوب استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۷.۷ و ایذه با ۲۰.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۲۶.۲ و ۴۶.۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار