واردات کالاهای اساسی بدون وقفه در حال انجام است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مرداد 1401 | 11:25 ق.ظ
واردات کالاهای اساسی بدون وقفه در حال انجام است مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از واردات یک میلیون و ۳۱۵ هزار تن گندم و روغن خام خوراکی در چهار ماه نخست امسال از طریق بندر امام خمینی(ره) به کشور خبر داد. امید جهان نژادیان، با اشاره به واردات محصولات استراتژیک از طریق بندرامام خمینی به کشور، اظهار کرد: در چهارماه نخست امسال یک […]

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از واردات یک میلیون و ۳۱۵ هزار تن گندم و روغن خام خوراکی در چهار ماه نخست امسال از طریق بندر امام خمینی(ره) به کشور خبر داد.

امید جهان نژادیان، با اشاره به واردات محصولات استراتژیک از طریق بندرامام خمینی به کشور، اظهار کرد: در چهارماه نخست امسال یک میلیون و ۳۱۵ هزار تن گندم و روغن خام خوراکی از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: از این مقدار یک میلیون و ۲۰۰هزار تن گندم و ۱۱۵ هزار تن روغن خام خوراکی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه این مقدار گندم و روغن خام خوراکی به سفارش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران وارد شده است، گفت: این اقلام به وسیله ۲۰ فروند کشتی اقیانوس پیما از کشورهای مختلف خریداری و وارد بندرامام خمینی(ره) شد.

جهان نژادیان ادامه داد: چند فروند کشتی حامل گندم و روغن خام خوراکی نیز در مسیر بندر امام خمینی(ره) هستند که به زودی وارد لنگرگاه این بندر می‌شوند و پس از تخلیه و بارگیری، محصولات آن‌ها به مقاصد مورد نظر حمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه واردات این محصولات با هدف تامین نیاز مردم انجام می‌شود، گفت: واردات این محصولات استراتژیک بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است و همچنین در روند تخلیه، بارگیری و حمل این محصولات به مقاصد مورد نظر هیچ مشکلی وجود ندارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار