شدت گرفتن افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 8 مرداد 1401 | 08:42 ق.ظ
شدت گرفتن افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شدت گرفتن افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان خوزستان خبر داد. دکتر سید محمد علوی با اشاره به روند بیماری کووید – ۱۹ اظهار کرد: همچنان روند بیماری در خوزستان افزایشی است اما این روزها افزایش موارد بیماری شدت گرفته است. وی افزود: در حال […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شدت گرفتن افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان خوزستان خبر داد.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به روند بیماری کووید – ۱۹ اظهار کرد: همچنان روند بیماری در خوزستان افزایشی است اما این روزها افزایش موارد بیماری شدت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر چهار شهر خوزستان در وضعیت قرمز، چهار شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶ شهر در وضعیت زرد و پنج شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

علوی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳۰ بیمار جدید در استان خوزستان شناسایی شده است. در این مدت ۱۷ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شده‌اند. یک فوتی ناشی از کرونا نیز داشتیم.

علوی بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۶ بیمار در بخش‌های عادی بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند. ۶۳ بیمار نیز با سندرم تنفسی حاد و شدید در بخش‌های ویژه بستری‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص روند واکسیناسیون گفت: در حال حاضر پوشش نوبت واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال ۸۵.۷ درصد، نوبت دوم ۷۵ درصد و نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۳۵ درصد است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: چاره‌ای جز تزریق واکسن  و استفاده از ماسک از خانه تا خانه نداریم. تا حد امکان از تردد در جاهای شلوغ و بدون تهویه نیز خودداری شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار