انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شادگان

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مرداد 1401 | 08:17 ق.ظ
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شادگان با تلاش ماموران پلیس اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان، با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شدند.

سردار سید محمد صالحی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد اطلاعاتی چند ماهه اعضای ۶ نفره باند قاچاقچیان سلاح را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و مقتدرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل‌های دپوی قاچاقچیان تعداد ۵ قبضه سلاح شورشی به همراه ۹ هزار فشنگ جنگی و بیش از ۱۰۰ قبضه سلاح سرد کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید به اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، سرقت‌های مسلحانه، قتل و… می‌باشد، ادامه داد: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار