سردار شاهوارپور عنوان کرد: تلاش‌های شورا و شهرداری در راستای رفع مشکلات قابل تقدیر است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 مرداد 1401 | 11:09 ق.ظ
سردار شاهوارپور عنوان کرد: تلاش‌های شورا و شهرداری در راستای رفع مشکلات قابل تقدیر است نشست هم اندیشی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در صحن شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورا برگزار شد. سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در این نشست، اظهار کرد: امروز توفیقی حاصل شد که در جلسه شورای شهر اهواز حضور پیدا کنم و به واسطه گزارش ارائه شده اعضا، از یکسال تلاش […]

نشست هم اندیشی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در صحن شورای شهر با حضور شهردار و اعضای شورا برگزار شد.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در این نشست، اظهار کرد: امروز توفیقی حاصل شد که در جلسه شورای شهر اهواز حضور پیدا کنم و به واسطه گزارش ارائه شده اعضا، از یکسال تلاش و اقدامات‌ شورا و شهرداری آگاه شوم.

وی افزود: برنامه های پیش روی شورای شهر به ویژه برنامه پنج ساله و سایر موارد پیش رو برای افتتاح پروژه ها گزارش خوبی بود که توسط ریاست شورا و شهردار ارائه شد.

سردار شاهوارپور گفت: گزارش‌های ارائه شده نماد کارآمدی است که مجموعه مسئولین در تمامی سطوح انجام می دهند و مردم توقع دارند از مسؤلین هم کار انجام شود و هم گزارش کار ارائه بدهند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه تلاش‌هایی که صورت می گیرد مایه امید مردم است و می تواند گره ها و مشکلاتی که در سطح اهواز است را مرتفع کند، تصریح کرد: اقداماتی که در حاشیه شهر اهواز انجام می شود به خصوص در بخش زیرساخت کارهای خوبی است که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه های بزرگ نیمه کاره در دستور کار قرار گرفت تا به پایان برسند، گفت: رسیدگی به فضای سبز و مبلمان شهری مواردی است که علیرغم مشکلاتی که در حوزه منابع و تامین اعتبار وجود دارد در حال انجام هستند و شهرداری و شورا عزمشان را جزم کرده اند تا بتوانند کارها را به خوبی پیش ببرند.

سردار شاهوارپور ادامه داد: در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش های خوبی در حال انجام است و امید داریم مشکلات روز به روز کمتر شود و مردم بتوانند با فراغت بیشتر و امید در این شهر زندگی کنند.

وی با اعلام اینکه سپاه پاسداران همواره‌ در کنار همه خدمتگزاران است، تاکید کرد: تلاش می کنیم در شهر اهواز که بخش عمده ای از جمعیت استان در آن قرار دارد و مرکز استان و نماد خوزستان است اتفاق های خوبی بیافتد و بسیج و سپاه بر همه حوزه‌ها از جمله عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و حوزه امینتی اجتماعی در کنار خدمتگزاران به ویژه شورا و شهرداری است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان افزود: کمک می کنیم تا مشکلات کمتر شود، همانگونه که در کل استان هم این تلاش‌ها وجود دارد و در تلاشیم که هر چه زودتر رفع شوند.

وی با اشاره به تاثیر برگزاری این قبیل نشست ها گفت: برپایی جلسات متقابل میان سپاه و مجموعه شهرداری و شورا می توانند در جهت هماهنگی بیشتر و هم افزایی تأثیر گذار باشد چرا که یکی از مسائل ما این است که موازی کاری نکنیم و کار را هم افزا کنیم و قطعا برگزاری اینگونه جلسات موثر است.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: اولویت بندی برنامه ها و نیاز ها مهم است تا بدانیم مردم چه اولویتی دارند و بر آنها تمرکز کنیم و در نهایت به سمت رفع مسائل حرکت کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار