توقیف ۱۲ تن نمک غیر استاندارد در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 29 مرداد 1401 | 09:53 ق.ظ
توقیف ۱۲ تن نمک غیر استاندارد در خوزستان مدیر کل استاندارد خوزستان از کشف و توقیف ۱۲ تن نمک غیر استاندارد مجعول به علامت استاندارد در استان خبر داد.
 

 علی داودی گفت: با هدف انجام بازرسی‌های کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان و پیگیری‌های مداوم و رصد مواد غذایی در سطح مراکز عرضه استان، یک واحد بسته بندی نمک که در شرایط غیراستاندارد و غیر بهداشتی اقدام به بسته بندی نمک غیر استاندارد و عرضه به بازار مصرف می‌کرد، شناسایی شد.

وی افزود: دراین کارگاه ۱۲ تن نمک غیر بهداشتی و غیر استاندارد توقیف و پرونده متخلفان جهت برخورد براساس ضوابط قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

داودی ادامه داد: مصرف کنندگان توجه داشته باشند پیش از خرید کالا، کد ۱۰ رقمی مندرج بر روی بسته بندی را جهت بررسی اصالت استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورتیکه کالا بدون کد ۱۰ رقمی بود مراتب را جهت بررسی و اقدامات لازم به اداره کل استاندارد خوزستان گزارش دهند.

مدیر کل استاندارد خوزستان می‌گوید: کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر و روزانه کالا‌های موجود در بازار را از لحاظ انطباق با استاندارد‌های ملی ایران مورد بازرسی و نظارت قرار می‌دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار