در دولت سیزدهم ۱۵۶ پروژه مسئولیت اجتماعی در استان خوزستان توسط وزارت نفت بهره‌برداری شدند

تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 08:35 ق.ظ
در دولت سیزدهم ۱۵۶ پروژه مسئولیت اجتماعی در استان خوزستان توسط وزارت نفت بهره‌برداری شدند مشاور اجتماعی وزیر نفت و مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: در دولت سیزدهم ۱۵۶ پروژه مسئولیت اجتماعی در خوزستان توسط وزارت نفت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است. بابک دارابی در مراسم رسمی‌ بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های وزارت نفت در خوزستان که امروز […]

مشاور اجتماعی وزیر نفت و مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: در دولت سیزدهم ۱۵۶ پروژه مسئولیت اجتماعی در خوزستان توسط وزارت نفت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بابک دارابی در مراسم رسمی‌ بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های وزارت نفت در خوزستان که امروز ۴شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اهداف دولت و تاکیدات رییس جمهور در بحث مسولیت های اجتماعی، شرکت ملی نفت ایران ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های مسئولیت اجتماعی در خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران در کنار مردم استان خوزستان است، افزود: در حال حاضر ۷ هزار و ۴۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای ۸۵۵ پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: از این میزان در دولت سیزدهم ۱۵۶ پروژه مسولیت اجتماعی در خوزستان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

دارابی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه تنش آبی، آب و فاضلاب، علوم پزشکی، ورزش و جوانان، نوسازی مدارس، بنیاد مسکن، منابع طبیعی هستند.

وی افزود: احداث شبکه‌های فاضلاب و دفع آب‌های سطحی در مناطق مختلف اهواز، تهیه ۳ میلیون سرنگ برای اجرای طرح‌های واکسیناسیون و همچنین بحث حفظ محیط زیست از دیگر طرح‌های اجرایی شرکت ملی نفت ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان هستند.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: امروز ۲۳ پروژه مسئولیت اجتماعی برای هفته دولت در نظر گفته شده است که شامل ۱۳ پروژه در حوزه طرح‌های هادی روستایی، ۹ پروژه در حوزه ورزش و جوانان و یک پروژه احداث ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان مسجدسلیمان هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار