ویژه نامه هفته دولت / ارائه خدمات اینترنت با سرعت بالا در محدوده مناطق مسکونی شهرک‌نفت، نیوساید، خرمکوشک، کارون

تاریخ انتشار: شنبه 5 شهریور 1401 | 10:49 ق.ظ
ویژه نامه هفته دولت / ارائه خدمات اینترنت با سرعت بالا در محدوده مناطق مسکونی شهرک‌نفت، نیوساید، خرمکوشک، کارون در آغاز هفته دولت و در راستای تقویت زیرساخت‌های فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات و افزایش سطح رضایت‌مندی کارکنان از خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ تلکام) به امضاء رسید. رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن تبریک هفته دولت و […]

در آغاز هفته دولت و در راستای تقویت زیرساخت‌های فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات و افزایش سطح رضایت‌مندی کارکنان از خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ تلکام) به امضاء رسید.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنردر این خصوص اظهار داشت: موضوع این تفاهم­نامه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری (FTTH) مطابق توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) و ارائه ارتباطات ترانزیت با سرعت بالا بر روی بستر اختصاصی و امن درمحدوده شهرک‌نفت، نیوساید، خرمکوشک، کارون صنعتی و سایر مناطق مسکونی مربوط به شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب می‌باشد.

مهندس عباس رضایی افزود: با توجه به سیاست‌های کلان دولت و راهبردهای شرکت ملی نفت ایران مبنی برگسترش دولت الکترونیک به‌منظور پاسخگویی به نیاز روزافزون کاربران شرکت جهت استفاده از خدمات کاربردی و تکنولوژی های جدید، تقویت این زیرساخت‌ها به شکل آینده‌نگر و امن در دستور کار این مدیریت قرار دارد. در همین راستا و با امضاء این تفاهم‌نامه افق روشنی در خصوص ایجاد بستری پایدار و امن جهت تبادل اطلاعات ارزشمند سازمان به چشم می خورد.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه شرکت فناپ تلکام ضمن تامین و ایجاد بستر فیبرنوری در مکان های پیش گفته نسبت به ارائه سرویس اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در منازل سازمانی ( بر اساس درخواست مشترکین) اقدام خواهد کرد.

مهندس رضایی در پایان ضمن تشکر از دیدگاه به روز مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  و مشاوران وی و قدردانی از زحمات و تلاش های رئیس و کارکنان محترم امورحقوقی و قراردادها اظهار داشت: همکاری خوب و تعامل رؤسا و کارشناسان واحدهای مرتبط نقش مثبت و سازنده‌ای در تنظیم و نهایی شدن این تفاهم‌نامه ایفا کرده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار