۲۱۰مدرسه در خوزستان مشکل انشعاب آب دارند

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 شهریور 1401 | 09:06 ق.ظ
۲۱۰مدرسه در خوزستان مشکل انشعاب آب دارند مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به وجود ۲۱۰ مدرسه دارای مشکل انشعاب آب در استان، از همکاری با شرکت آبفا برای حل مشکل این مدارس خبر داد. علی قربانی در خصوص مشکلات سرویس‌های بهداشتی مدارس عشایری، اظهارکرد: ۹۰ درصد این مدارس مشکل آب دارند به ویژه روستاهای واقع در بخش عشایری […]

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به وجود ۲۱۰ مدرسه دارای مشکل انشعاب آب در استان، از همکاری با شرکت آبفا برای حل مشکل این مدارس خبر داد.

علی قربانی در خصوص مشکلات سرویس‌های بهداشتی مدارس عشایری، اظهارکرد: ۹۰ درصد این مدارس مشکل آب دارند به ویژه روستاهای واقع در بخش عشایری و اگر سرویس بهداشتی در این مناطق احداث شود تنها برای چند روز قابل استقاده است و دچار گرفتگی می‌شود زیرا آب لوله‌کشی وجود ندارد.

وی افزود: با این حال در صورتی که در روستا و مدرسه‌ای آب وجود داشته باشد، قطعا سرویس بهداشتی احداث می‌شود و مشکل را برطرف خواهیم کرد و حتی اگر هزینه انشعابات لازم باشد نیز پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۲۱۰ مدرسه دارای مشکل انشعاب در استان خوزستان وجود دارد که از طرف شرکت آبفای خوزستان دستور مساعد برای همکاری در حل این مشکل داده شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار