شهردار اهواز در آیین بهره برداری از سلول شماره دو دفع پسماند؛ رسالت اصلی شهرداری رسیدگی به مسائل زیست محیطی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 شهریور 1401 | 08:26 ق.ظ
شهردار اهواز در آیین بهره برداری از سلول شماره دو دفع پسماند؛ رسالت اصلی شهرداری رسیدگی به مسائل زیست محیطی است شهردار اهواز با اشاره به سلول شماره دو دفع پسماند، تاکید کرد: باید با استفاده از فناوری و تکنولوژی های جدید در کشور و حتی فراتر از آن بتوانیم با اعتبارات لازم به صورت مکانیزه شرایطی را فراهم آوریم که سلامت شهروندان و محیط زیست به خطر نیفتد. رضا امینی دیروز سه شنبه پانزدهم شهریور […]

شهردار اهواز با اشاره به سلول شماره دو دفع پسماند، تاکید کرد: باید با استفاده از فناوری و تکنولوژی های جدید در کشور و حتی فراتر از آن بتوانیم با اعتبارات لازم به صورت مکانیزه شرایطی را فراهم آوریم که سلامت شهروندان و محیط زیست به خطر نیفتد.

رضا امینی دیروز سه شنبه پانزدهم شهریور ماه در آیین بهره برداری و افتتاحیه بهره برداری سلول دوم دفع پسماند، اظهار کرد: در هفته شانزدهم بهره برداری از طرحها و پروژه های عمرانی شهرداری اهواز موفق شدیم دومین سلول دفن زباله را در سایت صفیره به بهره بردای برسانیم.

وی افزود: این سلول در ابعاد ۳۴۰ در ۱۸۰ با عمق چهار متر طراحی و احداث شد و از سال ۹۵ آغاز و متوقف شده بود اما در سال ۱۴۰۰ با شروع فعالیت دوره ششم شورای شهر و مدیریت شهری تلاش شد تا این سلول به بهره برداری برسد.

شهردار اهواز با بیان اینکه در این منطقه آتش سوزی و آلودگی زیست محیطی برای سکنه و شهر اهواز ایجاد شده که مورد رضایت مدیریت شهری نبود، تاکید کرد: باید با استفاده از فناوری و تکنولوژی های جدید در کشور و حتی فراتر از آن بتوانیم با اعتبارات لازم به صورت مکانیزه شرایطی را فراهم آوریم که سلامت شهروندان و محیط زیست به خطر نیفتد.

امینی عنوان کرد: رسالت اصلی شهر و شهرداری اهواز رسیدگی به موضوعات زیست محیطی بوده و از درجه اهمیتی بالایی برخوردار است

وی افزود: اولین ضرورت محیط زیست زندگی سالم برای شهروندان است که در راس سیاست های شورای شهر و مدیریت شهری مطرح است.

شهردار اهواز با اشاره به حمایت های شورای شهر و اعتباراتی که از طریق تسهیلات بانکی و مشارکت بخش خصوصی که در آینده نزدیک فراهم می شود، گفت: معضل زیست محیطی شهر اهواز به زودی رفع می شود و شاهد زیبایی های بیشتر در شهر و پاکسازی آن از هرگونه زباله خواهیم بود.

امینی بیان کرد: در رابطه با نخاله ها نیز در صدد سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی هستیم و چنانچه استقبالی صورت نگرفت و ناچار به سرمایه گذاری باشیم این امر حتما باید انجام شود تا مشکل نخاله ها نیز به سرانجام برسد و شهری تمیز و آباد در شان مردم داشته باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار