پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی به روستاها و شهرداری‌های خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 شهریور 1401 | 09:54 ق.ظ
پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی به روستاها و شهرداری‌های خوزستان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با اشاره به پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی به روستاها و شهرداری‌های استان از نظارت بر هزینه‌کرد این اعتبار خبر داد. مهراب فلسفی زاده در خصوص پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان عوراض آلایندگی نفت به روستاها و شهرداری های خوزستان اظهار کرد: […]

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با اشاره به پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی به روستاها و شهرداری‌های استان از نظارت بر هزینه‌کرد این اعتبار خبر داد.

مهراب فلسفی زاده در خصوص پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان عوراض آلایندگی نفت به روستاها و شهرداری های خوزستان اظهار کرد: دو ماه قبل مرحله نخست عوارض آلایندگی و این هفته ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از عوارض واریز شده است. 

وی افزود: عوارض سال های ۹۲ تا ۹۶ قطعی شده بود اما به دلیل یک سری مسائل حقوقی و قانونی عملا پرداخت با تاخیر مواجه شد که با عزم جدی دولت برای حل مسائل و مشکلات شهرداری ها تدابیری اندیشیده شد و این مبلغ به حساب شهرداری ها و دهیاری های خوزستان واریز شده است. 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: چارچوب توزیع رقم برای بهره مندی حداکثر روستاها و شهرها از عوارض و همچنین مکانیزم نظارت و کنترل آن با اولویت پروژه های عمرانی به ویژه مباحث زیست محیطی در حوزه شهرها جزو الزامات ابلاغی است. کارگروه های لازم در این زمینه تشکیل شده است و امیدواریم این روند موجب بهبود شرایط عمرانی در روستاها و شهرها شود. 

فلسفی زاده بیان کرد: نهادهای نظارتی و مجموعه استانداری و فرمانداری ها ابلاغ های لازم در خصوص هزینه کرد این اعتبار به منظور استفاده حداکثری در راستای بهبود شرایط را داشته اند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: در این ایام شاهد ورود زائران اربعین حسینی از مبادی ورودی خوزستان بوده ایم و در طول مسیر خدمات مناسبی به زائران ارائه شده است و با این مبالغ قطعا اثربخشی کارها نیز مضاعف خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار