ویژه نامه هفته دولت/ تشریح فعالیت های مدیریت عملیات ترابری در حوزه مسئولیت های اجتماعی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 شهریور 1401 | 12:58 ب.ظ
ویژه نامه هفته دولت/ تشریح فعالیت های مدیریت عملیات ترابری در حوزه مسئولیت های اجتماعی مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت هفته دولت به تشریح مسئولیت های اجتماعی و خدماتی این شرکت به استان خوزستان پرداخت. امیر بصیری با گرامی‌داشت هفته دولت بیان داشت: عمده فعالیت‌های این مدیریت حمایت و پشتیبانی از تولید است که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خدماتی به […]

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت هفته دولت به تشریح مسئولیت های اجتماعی و خدماتی این شرکت به استان خوزستان پرداخت.

امیر بصیری با گرامی‌داشت هفته دولت بیان داشت: عمده فعالیت‌های این مدیریت حمایت و پشتیبانی از تولید است که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خدماتی به ذینفعان و سایر دستگاه های اجرایی ارائه می‌شود.

وی افزود: در سال جاری به مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی و رویداها و حوادث غیرمترقبه تعداد ۲۸۸ دستگاه سبک، سنگین و فوق سنگین از جمله کمپرسی، کشنده، کانکس، جرثقیل، بیل مکانیکی، دوکابین، اتوبوس، مینی بوس، تانکر آب و سواری که مجموعا به تعداد ۳۵۵۸ روزدستگاه در اختیار ارگان ها و نهادهای برون سازمانی قرار گرفت.

مدیر حمایت و پشتیبانی تولید افزود، مشارکت در آوار برداری ریزش ساختمان متروپل آبادان، کمک به ستاد اربعین و ستاد راهیان نور، آبرسانی به شهرستان‌های رامشیر، گچساران و روستاهای حومه، ارائه خدمات بارگیری، تخلیه، انواع خاکبرداری و خاکریزی به گروه‌های جهادی، فرمانداری‌های رامشیر،‌ رامهرمز و باغملک، هلال احمر از جمله اقدامات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در سال جاری بوده است.

خدمت رسانی به زائران اربعین همزمان در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به خدمت رسانی به زائران اربعین اظهار داشت: این مدیریت همزمان در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه جهت بهبود خدمت رسانی به زائران ۲۷ دستگاه خودرو شامل کمپرسی، کشنده، تانکر آب، غلطک، گریدر، لودر، بلدوزر و دو کابین اختصاص داده است.

وی افزود: این ماشین آلات به منظور خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و بهسازی پارکینگ‌ها و محوطه مواکب،   حمل و جابجایی زائرین و خدمت رسانی به کاروان‌ها در پایانه‌های مرزی از ابتدای ماه محرم تا پایان مراسم عزاداری اربعین حسینی در حال خدمت رسانی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار