شهردار اهواز در بازدید از مرز چذابه: آماده خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران هستیم

تاریخ انتشار: شنبه 19 شهریور 1401 | 08:23 ق.ظ
شهردار اهواز در بازدید از مرز چذابه: آماده خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران هستیم شهردار اهواز در بازدید از مرز چذابه: آماده خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران هستیم شهردار اهواز از مرز چذابه و نحوه ی خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات بازدید کرد. رضا امینی در این بازدید بر تعامل و همکاری برای خدمات رسانی هرچه بهتر به زوار اباعبدالله الحسین(ع) تاکید و اظهار کرد: مرز چذابه […]

شهردار اهواز در بازدید از مرز چذابه: آماده خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران هستیم

شهردار اهواز از مرز چذابه و نحوه ی خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات بازدید کرد.

رضا امینی در این بازدید بر تعامل و همکاری برای خدمات رسانی هرچه بهتر به زوار اباعبدالله الحسین(ع) تاکید و اظهار کرد: مرز چذابه چند روز است که میزبان جمعیت عظیمی از عاشقان و زائران است و آمده ایم تا از خدماتی که ارائه می شود در جهت تعامل بیشتر بازدید داشته باشیم.

وی افزود: شهرداری اهواز از روزهای اول برنامه ریزی اربعین حسینی توسط مدیریت استان و تقسیم کاری که بین دستگاه‌ها صورت گرفت در صحنه حاضر بود و نزدیک به یک هفته است که عوامل شهرداری برای ارائه خدمات در مرز مستقر هستند.

شهردار اهواز با اشاره به خدمات ارائه شده توسط سازمان اتوبوسرانی، تصریح کرد: اتوبوس های این سازمان همه روزه حاضر هستند و از نقاط مختلف به سمت پایانه عراق خدمات لازم را به زائران به منظور انتقال و تردد آسان تر ارائه می دهند.

امینی بیان کرد: پذیرایی از زائران توسط موکب ایجاد شده از سوی شهرداری اهواز با ارائه خدمات فرهنگی مناسب اعم از فضا سازی، اطلاع رسانی در رابطه با وقایع و اتفاقات و توجه به فرهنگ عاشورایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: بنا به سنت گذشته شهردار معنوی چذابه انتخاب شد که الحق و الانصاف در این مدت با عشق و علاقه با همکاری برادران جهادی در حال خدمت به زائران هستند.

شهردار اهواز تأکید کرد: در حوزه فرهنگی، خدماتی و محیط زیست خدمات لازم ارائه می شود و جمع آوری زباله های سنگین که روزانه در حال تولید است مورد توجه قرار بگیرد تا فضای بهتری در مسیر سفر زائران باشد.

امینی با بیان اینکه انتظار می رود تا دستگاه‌های اجرایی مختلف نسبت به ارائه خدمات به سهم خودشان بیشتر در میدان حاضر باشند، گفت: ارائه خدمات حمل و نقل از الزامات است و امید است در چند روز باقی مانده خدمات به خوبی به زائران ارائه شود تا کام معنوی عزیزان را شیرین نگهداریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار