ایمن‌سازی ۱۶۰۰ کیلومتر جاده منتهی به مرز‌های شش‌گانه کشور

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 شهریور 1401 | 12:02 ب.ظ
ایمن‌سازی ۱۶۰۰ کیلومتر جاده منتهی به مرز‌های شش‌گانه کشور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت:۱۶۰۰ کیلومتر جاده منتهی به مرز‌های شش‌گانه کشور برای اربعین حسینی امسال ایمن‌سازی شده است.

رضا اکبری گفت: از ابتدای امسال پروژه‌های ایمن‌سازی در ۱۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های منتهی به شش پایانه مرزی برای اربعین حسینی اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی شد.

او می گوید: این پروژه‌ها که شامل نگهداری راه‌ها، خط‌کشی، تکمیل حفاظ بتنی، نصب تابلو علائم، روکش آسفالت رفع نقاط پرحادثه هستند، با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اجرایی شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بازدید‌های انجام‌شده در هفته‌های گذشته از سوی مدیران سازمان نشان می‌دهد اقدامات انجام‌شده علی‌رغم اینکه با شرایط ایده‌آل فاصله دارد، بسیار خوب بوده و امید است با تداوم برنامه‌ریزی‌ها، کیفیت ایمنی جاده‌ها برای سال‌های آینده بیش از الان ارتقاء یابد.

به گفته او علاوه بر این، برای اربعین حسینی امسال اعتباری برای تکمیل و تجهیز پایانه‌های مرزی، اجاره ماشین‌آلات، تأمین سوخت آن‌ها و دیگر هزینه‌های جاری از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نظر گرفته شد که با اعتبار ایمن‌سازی جاده‌ها، حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار