نظام صنفی کشاورزی بازوی قدرتمند در پیشبرد اهداف تحولی کشاورزی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 شهریور 1401 | 11:36 ق.ظ
نظام صنفی کشاورزی بازوی قدرتمند در پیشبرد اهداف تحولی کشاورزی است وزیر جهاد کشاورزی گفت: اتاق اصناف کشاورزی ایران بازوی قدرتمند وزارت جهاد در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های تحولی بخش کشاورزی است.

«سید جواد ساداتی نژاد» در نشست ماهانه با هیئت رئیسه اتاق اصناف کشاورزی ایران بر اهمیت نقش اتاق اصناف کشاورزی در سیاست‌گذاری‌های این بخش تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: اتاق اصناف کشاورزی ایران بازویی قدرتمند برای وزارت جهاد کشاورزی در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های تحولی است.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه تصریح کرد: معتقدیم تمام تصمیمات بخش کشاورزی باید با هماهنگی و مشارکت اتاق اصناف کشاورزی ایران و سایر تشکل‌ها گرفته شود.

ساداتی نژاد در ادامه بر استفاده از ظرفیت اتاق اصناف کشاورزی ایران در نظارت و بازرسی کالاهای اساسی و صدور برخی مجوزهای کسب و کار کشاورزی و حمایت‌های زیرساختی و تسهیلاتی از این تشکل تاکید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اتاق اصناف کشاورزی ایران باید در زمینه تنظیم بازار محصولات کشاورزی نقش مؤثری داشته باشد، گفت: اتاق اصناف کشاورزی ایران باید در زمینه عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی، قیمت گذاری محصولات در میادین فروش و مدیریت زنجیره ارزش بخش کشاورزی نقش‌آفرینی کند.

ساداتی نژاد در پایان تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی با تمام توان در مسیر تقویت و حمایت از اتاق اصناف کشاورزی ایران و سایر تشکل‌ها در حال حرکت است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار