جزئیات جدید حادثه آتش سوزی چاه شماره ۲۸ مارون

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 شهریور 1401 | 20:24 ب.ظ
جزئیات جدید حادثه آتش سوزی چاه شماره ۲۸ مارون 🔸مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه رئیس HSE شرکت ملی نفت ایران و سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از عملیات به تولید آوری چاه شماره ۲۸ این شرکت که دچار آتش سوزی شده بود، بازدید کردند. 🔹علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حاشیه بازدید از چاه […]

🔸مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه رئیس HSE شرکت ملی نفت ایران و سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از عملیات به تولید آوری چاه شماره ۲۸ این شرکت که دچار آتش سوزی شده بود، بازدید کردند.

🔹علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حاشیه بازدید از چاه شماره ۲۸ مارون اظهار داشت: ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح روز سه شنبه ۲۲ شهریور ماه، چاه شماره ۲۸ میدان شادگان که تحت راهبری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون است، دچار آتش سوزی شد که با اقدام به هنگام تیم واکنش سریع این شرکت متشکل از کار گروه های فنی، عملیاتی و حراست، ظرف مدت ۲ و ساعت و نیم یعنی ساعت ۸ و ۵۲ دقیقه به طور کامل مهار شد.

🔹وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه حادثه هیچ گونه خسارت انسانی در بر نداشته است، افزود: علل و عوامل این رویداد در دست بررسی است و انتظار می‌رود شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به سرعت گزارش کاملی از کلیه ابعاد حادثه ارائه نماید تا بتوان با اتخاذ تدابیر ویژه، بروز اتقافات مشابه را به حداقل رساند.

🔹مدیر عامل مناطق نفت‌خیز به جنبه زیست محیطی موضوع نیز اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه هیچگونه آسیب زیست محیطی به منطقه وارد نیامده و اندک نفتی که در پی حادثه نشت پیدا کرده، در حال پاکسازی است.

🔹مهندس دانشی صنعت نفت را صنعتی مقید به رعایت کلیه الزامات زیست محیطی دانست و تاکید کرد: طرح‌های زیست محیطی مناطق نفت خیز جنوب در دولت سیزدهم شتاب فزاینده‌ای گرفته است.

🔹در ادامه این بازدید مهندس قباد ناصری، سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز ضمن تقدیر از تلاش کارکنان این شرکت گفت: بلافاصله پس از مهار چاه، کلیه اتصالات، شیرآلات و تسهیلات مورد نیاز تامین و درحال انجام عملیات به تولید آوری چاه در سریع ترین زمان ممکن با رعایت کامل دستور العمل های ایمنی و زیست محیطی هستیم.

🔹شایان ذکر است میدان شادگان یکی از ۳ میدان تحت راهبری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و شامل دو مخزن آسماری و بنگستان می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار