افزایش بازگشت زائران اربعین به کشور / ترافیک پرحجم در محورهای خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 شهریور 1401 | 09:05 ق.ظ
افزایش بازگشت زائران اربعین به کشور / ترافیک پرحجم در محورهای خوزستان رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: زائران برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند و قبل از بازگشت در مواکب استراحت کافی داشته باشند. سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: در دو سه روز اخیر شاهد افزایش بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلای معلی هستیم. به همین دلیل ترافیک در جاده‌های خوزستان به سمت سایر استان‌ها […]

رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: زائران برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند و قبل از بازگشت در مواکب استراحت کافی داشته باشند.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: در دو سه روز اخیر شاهد افزایش بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلای معلی هستیم. به همین دلیل ترافیک در جاده‌های خوزستان به سمت سایر استان‌ها پرحجم، اما روان است و گره ترافیکی و مشکلی در تردد در محورهای استان وجود ندارد.

وی افزود: زائران عتبات عالیات برای بازگشت به شهرها خود عجله نکنند و پس از استراحت کافی در مواکب مستقر در مرزهای شلمچه و چذابه به مسیر خود ادامه دهند.

سرهنگ دولتشاهی گفت: زائران مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار نباشیم و به سلامت به مقصد برسند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار