ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان / افزایش شدید واژگونی خودروهای زائران

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 شهریور 1401 | 12:00 ب.ظ
ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان / افزایش شدید واژگونی خودروهای زائران رئیس پلیس راه خوزستان از ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد. سرهنگ رضا دولتشاهی ، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای اهواز – چذابه و اهواز – خرمشهر پرحجم اما روان است و مشکل و گره ترافیکی […]

رئیس پلیس راه خوزستان از ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی ، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای اهواز – چذابه و اهواز – خرمشهر پرحجم اما روان است و مشکل و گره ترافیکی در این مسیرها وجود ندارد.

وی افزود: مشکل کنونی افزایش شدید واژگونی‌های خودروها در دو سه روز اخیر است که منجر به مصدومیت بسیاری از زائرن و یا جان باختن تعدادی از آن‌ها شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان این‌که اکثر این واژگونی‌ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ داده‌اند، گفت: زائران، خسته به کشور برمی‌گردند و بلافاصله و بدون استراحت شروع به رانندگی و حرکت به سمت شهر سکونت‌شان می کنند؛ از همه زائران می‌خواهیم حتما قبل از حرکت خوب استراحت کنند تا دچار مشکل نشوند.

دولتشاهی بیان کرد: با توجه به این‌که در کشور عراق کمی مشکل حمل و نقل وجود داشته است، زائران به تدریج در حال بازگشت به کشور هستند بنابراین پیش‌بینی می‌شود امروز نیز شاهد پیک بازگشت زائران به کشور باشیم و سپس ترافیک روند عادی داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار