پرواز های فرودگاه آغاجاری برقرار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 شهریور 1401 | 12:08 ب.ظ
پرواز های فرودگاه آغاجاری برقرار شد مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته درجهت رفاه همشهریان و کارکنان، پرواز‌های فرودگاه آغاجاری از مبدا تهران به مقصد امیدیه و بالعکس از طریق شرکت هواپیمایی پارس ایر از سر گرفته می شود. مهندس جواد تقی زاده بیان کرد:  با هماهنگی صورت گرفته با شرکت هواپیمایی پارس […]

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته درجهت رفاه همشهریان و کارکنان، پرواز‌های فرودگاه آغاجاری از مبدا تهران به مقصد امیدیه و بالعکس از طریق شرکت هواپیمایی پارس ایر از سر گرفته می شود.

مهندس جواد تقی زاده بیان کرد:  با هماهنگی صورت گرفته با شرکت هواپیمایی پارس ایر مقرر گردید فعلا هفته‌ای یک پرواز (دوشنبه ها) به مقصد تهران انجام شود و مذاکرات جهت افزایش پروازها ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت فرودگاه آغاجاری گفت : یکی از موضوعاتی که با اولویت پیگیر آن بودیم راه اندازی مجدد فرودگاه بود که با پیگیری و هماهنگی های لازم این مهم محقق شد.

تقی زاده در پایان افزود: ان شاءالله اولین پرواز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱انجام خواهد شد که امیدواریم با استقبال کارکنان و همشهریان گرامی همراه باشد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار