انهدام باند ضد امنیتی قاچاق سلاح در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مهر 1401 | 08:09 ق.ظ
انهدام باند ضد امنیتی قاچاق سلاح در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان: باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات در عملیات پیچیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در خوزستان منهدم شد.

سردار سیدمحمد صالحی با اعلام این خبر گفت: پلیس امنیت عمومی خوزستان از فعالیت یک باند قاچاق سلاح بین استانی که به واسطه قاچاقچیان یک کشور بیگانه از طریق یکی از استان‌های غربی اقدام به ورود سلاح جنگی به داخل استان خوزستان می‌کرد مطلع شد.

 

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با طرح‌ریزی عملیاتی دقیق و اقدامات خاص اعضای این باند سه نفره را که با انتقال  سلاح به شهرستان شوش قصد توزیع آن را داشتند، در عملیات‌ ضربتی و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته ۹ قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ۲ دستگاه خودروی سمند و پراید که در کار قاچاق از آن‌ها استفاده می‌شد، توقیف شد.

سردار صالحی بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات که زمینه‌ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند، تاکید کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار