توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد در بازار خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 مهر 1401 | 09:56 ق.ظ
توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد در بازار خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۸۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است و این توزیع جهت تعدیل قیمت مرغ گرم در بازار استان است. حمید بدوی در خصوص آخرین وضعیت توزیع مرغ منجمد در استان اظهار کرد: مرغ منجمد در استان در حال توزیع است و هیچ محدودیتی […]

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۸۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است و این توزیع جهت تعدیل قیمت مرغ گرم در بازار استان است.

حمید بدوی در خصوص آخرین وضعیت توزیع مرغ منجمد در استان اظهار کرد: مرغ منجمد در استان در حال توزیع است و هیچ محدودیتی در زمینه توزیع نداریم.

وی بیان کرد: از دوم مهرماه تاکنون ۸۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۴۸ هزار تومان برای مصرف کننده در سطح بازار استان توزیع شده است.

بدوی تصریح کرد: روند توزیع مرغ منجمد در سطح بازار تا زمانی که قیمت مرغ در بازار به تعادل برسد و سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کند که دیگر احتیاجی به توزیع مرغ منجمد در سطح استان نیست، ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار مرغ کشتار روز توزیع می‌شود، افزود: زمانی که یک کالا کمتر از حد انتظار باشد و قیمت آن بالاتر از نرخ مصوب باشد کالای تنظیم بازار توزیع می‌شود تا قیمت آن کم شود. یعنی زمانی که عرضه مرغ منجمد با قیمت ۴۸ هزار تومان زیاد شود قیمت مرغ کشتار روز هر چقدر که باشد، کم می‌شود. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان افزود: مرغ منجمد در فروشگاه‌های و واحدهای صنفی که اتحادیه فروشندگان مرغ و گوشت و تخم مرغ به سازمان جهاد کشاورزی معرفی می‌کند، توزیع می‌شود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار