اعضای باند سرقت مسلحانه طلا و جواهر در شوش دستگیر شدند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 مهر 1401 | 11:42 ق.ظ
اعضای باند سرقت مسلحانه طلا و جواهر در شوش دستگیر شدند فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت : اعضای باند سارقان مسلح طلا و جواهر در شهرستان شوش دستگیر شدند.

سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر بیان کرد: روز گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلا و جواهر از سرنشینان یک دستگاه خودروی عبوری در جاده اهواز – شوش، دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت به یگان‌های انتظامی شهرستان‌های شوش و اهواز ابلاغ شد. 
وی افزود: ماموران پلیس‌ تخصصی شهرستان شوش با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی کمتر از ۲۴ ساعت، هویت اعضای باند سه نفره سارقان مسلح را شناسایی و با هماهنگی با مرجع قضابی در عملیات‌های مقتدرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 
‌فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلانشینکف، ۲ تیغه خشاب به همراه ۳۷ فشنگ و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به کار رفته در سرقت کشف و ضبط شد. 
سردار صالحی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به پنج فقره انواع سرقت مسلحانه اعتراف کردند، افزود:هیچ نقطه امنی برای سارقان مسلح و به‌عنف که با اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می شوند، وجود ندارد و با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار