برگزاری کارگاه آموزشی صدور خدمات فنی مهندسی به کشور عراق

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 مهر 1401 | 11:41 ق.ظ
برگزاری کارگاه آموزشی صدور خدمات فنی مهندسی به کشور عراق با حضور دکتر جهانبخش سنجابی شیرازی دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق کارگاه آموزشی صدور خدمات فنی مهندسی به کشور عراق در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.  در این کارگاه که روز سه شنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد دکتر سنجابی شیرازی دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ضمن معرفی […]

با حضور دکتر جهانبخش سنجابی شیرازی دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق کارگاه آموزشی صدور خدمات فنی مهندسی به کشور عراق در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

 در این کارگاه که روز سه شنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد دکتر سنجابی شیرازی دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ضمن معرفی کشور عراق از نظر جغرافیایی و اقتصادی به بیان وضعیت صادرات و واردات و تراز تجاری کشور عراق و فرصت های سرمایه گذاری و زمینه های تقویت روابط تجاری با این کشور پرداخت.

مدیران و کارشناسان مناطق نفت خیز جنوب نیز ضمن بیان توانمندی های این شرکت در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی، پرسش های خود را در خصوص چگونگی تعامل و همکاری با شرکت های نفتی عراق مطرح نمودند.

شایان ذکر است در این کارگاه یکروزه، مدیر امور فنی، مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه ها و کارشناسانی از بخش های مختلف از جمله تولید، امور فنی، امورمالی، تدارکات و امور کالا و حقوقی و قراردادها حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار