قیمت مرغ کشتار روز در اهواز کاهش یافت

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مهر 1401 | 08:33 ق.ظ
قیمت مرغ کشتار روز در اهواز کاهش یافت قیمت مرغ کشتار روز در اهواز با روند کاهشی که از اواخر هفته گذشته شروع شده بود روز یکشنبه به ۵۷۰ هزار ریال در هر کیلوگرم رسید.

بهای هرکیلوگرم مرغ کشتار در اهواز اوایل هفته گذشته تا ۷۰۰هزار ریال یعنی ۱۱۰ هزار ریال بیشتر از قیمت مصوب آن رسیده بود که این مساله ناخرسندی و نگرانی شهروندان را به دنبال داشت.

توزیع مرغ منجمد به قیمت خرده فروشی و مصوب ۴۸۰هزار ریال تاثیر مستقیم در تعدیل و کاهش مرغ کشتار روز داشته است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: توزیع مرغ منجمد به قیمت مصوب در نقاط مختلف خوزستان همچنان ادامه دارد.

حمید بدوی با اشاره به اینکه در توزیع مرغ منجمد محدودیتی وجود ندارد افزود: ذخایر مرغ منجمد به اندازه کافی در سردخانه ها وجود دارد و همه فروشگاههای تعاونی ، زنجیره ای و بنک داران می توانند مرغ منجمد را به صورت عمده به قیمت هرکیلوگرم ۴۵۰ هزار ریال خریداری کنند.

وی گفت:بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خوزستان ، توزیع مرغ منجمد به قیمت مصوب ادامه دارد و هرآنچه نیاز بازار باشد در سطح شهرستان ها توزیع خواهد شد.

 نیاز سالانه خوزستان به گوشت مرغ حدود ۱۳۰هزار تن است ولی تولید آن در خوزستان کمتر از ۱۰۰هزار تن است بنابراین بخشی از نیاز استان به مرغ از مناطق دیگر تامین می‌شود.

مصرف مرغ در خوزستان با افزایش نسبی انواع گوشت قرمز روندی افزایشی داشته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار