کمبود شدید اتوبوس در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مهر 1401 | 09:38 ق.ظ
کمبود شدید اتوبوس در اهواز در حالت استاندارد باید یک هزار دستگاه اتوبوس در اهواز فعال باشد، اما اکنون تنها حدود ۸۰ دستگاه فعال هستند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز در خصوص زمان تحویل اتوبوس‌های خریداری شده برای ناوگان شهری اهواز گفت: متاسفانه خودروسازان در عمل به تعهدات خود عقب مانده‌اند.

 

عادل شیشه‌گری با اشاره به کمبود شدید اتوبوس در اهواز اظهار کرد: در حالت استاندارد باید یک هزار دستگاه در اهواز فعال باشد، اما اکنون تنها حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس فعال هستند.

وی افزود: اسفندماه سال گذشته ۶۵ دستگاه اتوبوس برای ناوگان شهری اهواز خریداری شد، اما با گذشت هفت ماه از این مدت تنها هشت دستگاه اتوبوس به اهواز تحویل داده شده است.

شیشه‌گری بیان کرد: در فاز بعدی نیز ۶۴ دستگاه اتوبوس دیگر خریداری شده است و در حال پیگیری برای خرید ۷۱ دستگاه اتوبوس دیگر نیز هستیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: تولید اتوبوس به کندی در حال انجام است و باید دولت و وزارت کشور به خودروسازان فشار وارد کنند تا هر چه سریعتر این اتوبوس‌ها تحویل داده شوند.

شیشه‌گری در خصوص زمان تحویل این اتوبوس‌های خریداری شده به اهواز تصریح کرد: متاسفانه خودروسازان در عمل به تعهدات خود عقب مانده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات اهواز در حمل و نقل عمومی و کمبود شدید تاکسی نیز بیان کرد: شهردار اهواز در حال پیگیری است تا در تحویل اتوبوس، اهواز را در اولویت قرار دهند که قول چنین چیزی را داده‌اند، اما باید در عمل ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار